پروژه باغ عمودی زنجیر-لینک
نوشته شده توسط : adorn

پروژه باغ عمودی زنجیر-لینک : باغ عمودی مرتبط با زنجیر،در اینجا یک پروژه وجود دارد که ثابت می کند شما می توانید تقریباً از هر نوع کشتی برای ایجاد مزارع گیاهی عمودی استفاده کنید.

پروژه باغ عمودی زنجیر-لینک

این باغبان مجموعه ای از جعبه های مهمات فلزی قدیمی را برای باغ هنری خود از کف تا سقف بازسازی نمود با پیش تنظیم و سوراخ کردن سوراخ ها به طرف جعبه های خود،خود را بسازید. سپس طول زنجیر را در امتداد انتهای مخالف جعبه ها بچسبانید و قبل از آویزان شدن بر روی دیوار بیرونی ، با پیچ و مهره وصل کنید.

Vertical-garden1

پروژه باغ عمودی زنجیر-لینک

ایده باغ عمودی زنجیر-لینک

از این ایده به سادگی نگذریم ،شاید فکر کنید که جقدر ساده! وخودمان می توانیم چنین کاری را انجام دهیم ،در مرحله بعد وارد عمل می شوید و چون با دیگر زاوایای کار آشنا نیستید ،کار را نیمه کاره رها می کنید آن هم با هزینه ای که روی دست گذاشته اید!.

از این نمونه پروژه در بسیاری از اماکن می توانید استفاده کنید از جمله کاربرد باغ عمودی در فضای رستوران  و دیگر مکان ها.البته این را به یاد داشته باشید برای سهولت کار و انجام کار با کیفیت و شکیل تر آن را به شرکت طراحی باغ عمودی سبزنما با هزینه پایین تر بسپارید.

Vertical-garden2

پروژه باغ عمودی زنجیر-لینک

باغ دیواری با انواع گل

از مزایای عالی این پروژه می توان این گزینه را ذکر نمود، که انواع گل را به صورت باکس های مختلف و یا دسته بندی های گوناگون به کار برد.

استفاده از گونه های مختلف گل با رنگ بندی های بی نظیر و همچنین قابلیت تنوع رنگ برای باکس ها از دیگر مزایای این ایده می باشد.

شکل ظاهری دیوار باغ

امروزه دیگر هر کاری را باید به متخصص همان رشته پرداخت،محوطه سازی باغ ویلا ویاطراحی دیوار باغ در بسیاری از مکان ها یک کار کاملا تخصصی است.به علاوه این که شکل ظاهری کار نیز بسیار مهم می باشد.رعایت رنگ بندی و سازگاری با محیط،اندازه گیری دقیق کار و استفاده از ابزارهای کاملا تخصص از جمله مواردی است که تضمین می کند باید از شرکت طراحی باغ عمودی استفاده نمود.

اگر به تصویر با دقت بیشتری نگاه بیاندازید متوجه زمینه کار می شوید استفاده از چوب هایی که علاوه بر زیباکاری باید سازگار با محیط و پروژه مورد نظر ما باشد.زنجیرهای به کار رفته باید بتواند تحمل بالای باکس وگل ها راداشته باشد.





:: برچسب‌ها: محوطه سازی باغ ویلا , طراحی فضای باغ , باغ دیواری , باغ عمودی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: